عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگاه های اجرایی در گسترش و توسعه آموزش های مهارتی استان مشارکت داشتند

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان:

دستگاه های اجرایی در گسترش و توسعه آموزش های مهارتی استان مشارکت داشتند

دستگاه های اجرایی در گسترش و توسعه آموزش های مهارتی استان مشارکت داشتند

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، محمد گلی پور، معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی این اداره کل از مشارکت دستگاه های اجرایی در گسترش وتوسعه آموزش های مهارتی استان خبر داد.

بنا به این گزارش گلی پور با بیان ضرورت بکار گیری کلیه ظرفیت های موجود در استان به منظور ایجاد فرصت های اشتغال جوانان گفت: تعداد 24 نفر مربی مجرب سایر دستگاه ها ونهاد ها علاوه بر مربیان رسمی، پیمانی، حق التدریس و سرباز مربی این اداره کل در اجرای برنامه های مهارت آموزی بخش دولتی همکاری می کنند. 
وی درادامه افزود: این رویکرد اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان در راستای حکمرانی محلی آموزش های مهارتی و استفاده از توان حداکثری نهادهای همکار آموزشی در اجرای برنامه های مهارت آموزی استان می باشد و باعث ایجاد رونق بیشتر اقتصاد مهارت محور در استان می شود. 
معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی استان در بخشی دیگر تصریح کرد: از بسیاری از ظرفیت های قابل حصول دستگاه های اجرایی، شرکت های بخش خصوصی ، بنگاه های آموزشی و سازمان های مردم نهاد استفاده شده است تا در کنار پتانسیل های موجود اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، مهارت آموزی بعنوان مهمترین عامل بسترساز اشتغال کارجویان در جامعه توسعه یابد. 
وی در ادامه بیان کرد: تمام برنامه های آموزشی این اداره کل به سمتی است که ظرفیت های اشتغال استان بویژه در رسته های اولویت دار طرح تکاپو ،پیشران های اقتصادی ، اسناد توسعه اشتغال و آمایش استان شکوفا شده و حمایت لازم از مهارت آموختگان کارجو از طریق نهادهای همکار و حمایت کننده بعمل آید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .