عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 1118 نفر از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان جهت بیمه به تامین اجتماعی معرفی شدند


1118 نفر از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان جهت بیمه به تامین اجتماعی معرفی شدند

1118 نفر از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان جهت بیمه به تامین اجتماعی معرفی شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: از آغاز سال 83 تا پایان شش ماه اول سال جاری 1118 نفر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برای عضویت در بیمه به تامین اجتماعی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: در استان گلستان 1251 نفر در حوزه ی سینما، نمایش، موسیقی، تجسمی، نویسندگی، خبرنگاری، قرآنی و .. عضو صندوق اعتباری هنری هستند که از این تعداد 1118 نفر تاکنون به بیمه تامین اجتماعی معرفی شده اند.
وی درباره خدمات صندوق اعتباری هنر، گفت: بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، وام قرض الحسنه، برقراری طرح مستمری و طرح تکریم هنرمندان از جمله خدمات صندوق اعتباری هنر است.
کشمیری افزود: همچنین این صندوق به آن دسته از هنرمندانی که عضو صندوق هستند و نیاز به کمک جهت حضور در جشنواره های بین المللی را دارند، حمایت می کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه تمام هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران واجد شرایط می توانند عضو صندوق اعتباری هنر شوند، گفت: یکی از ملاک های عضویت افراد، استمرار فعالیت حرفه ای در رشته ی تخصصی خود است.
کشمیری درباره شرایط عمومی و مدارک مورد نیاز برای عضویت در صندوق،گفت: دریافت معرفی نامه از سوی معاونت تخصصی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل استان ها، تکمیل فرم عضویت در تارنمای صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcreadit.ir   تایید مدارک توسط صندوق اعتباری هنر و پرداخت حق عضویت از جمله شرایط عضویت در صندوق است.
این مدیر استانی تصریح کرد: فعالان قرآنی و مطبوعاتی افزون بر شرایط آیین نامه عضویت صندوق اعتباری هنر، باید شرایط لازم و ضروری درج شده در معاونت قرآن و عترت و معاونت امور مطبوعاتی را دارا باشند.
یادآوری می شود سهم پرداختی بیمه هنرمندان 18 درصد قرارداد سازمان تامین اجتماعی است.
 
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .