عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نشست صمیمی مشاوران جوان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان گلستان


برگزاری نشست صمیمی مشاوران جوان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان گلستان

برگزاری نشست صمیمی مشاوران جوان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان گلستان

 نشست صمیمی مشاوران جوان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان گلستان با حضور مهندس علی نصیبی مشاور جوان استاندار گلستان، حجت الاسلام معصومی فر، مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، دکتر حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، مهندس محمد اعتراف مشاور جوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در محل سالن قدس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

در این نشست که با هدف بسترسازی برای استفاده از افکار و اندیشه های خلاقانه قشر جوان برگزار شده بود، مهندس علی نصیبی رییس حوزه مشاوران جوان استاندار گلستان اهداف حوزه مشاوران جوان را ایجاد زمینه رشد و ارتقای جوانان شاغل در ادارات دولتی و پرورش مدیران فردا و بسترسازی جهت استفاده از افکار و اندیشه های خلاقانه قشر جوان در روند توسعه استان دانست.

وی ایجاد هم گرایی بین نسل جوان استان، توجه بیش از پیش به فعالان غیر دولتی و ایجاد بستر و زمینه مناسب برای مشاورین جوان برای ارایه مشاوره در همه زمینه ها به مدیران را از جمله استراتژی های استانی حوزه مشاوران جوان عنوان کرد.

مهندس نصیبی اظهار امیدواری کرد مشاوران با رویکرد مشارکت جویانه از ظرفیت های حداقلی بیشترین استفاده را داشته باشند.

سپس مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: جوانان ما باید از سرگرمی های مناسب و ارزشمند استفاده کنند نه از سرگرمی های مخرب. جوان باید به دنبال کارهای ارزشی باشد و ما باید مدیریت کنیم جوانی که می خواهد ازدواج کند حتماً ملاکهای ارزشی را در نظر بگیرد یعنی فقط به دنبال مسایل ظاهری نباشد و ملاکهای ارزشی را دنبال کند. و البته در این زمینه ما باید پشتیبان خوبی برای جوانان باشیم.

حجت الااسلام معصومی فر افزود: جوانان نباید به احساسات و طغیانگری و پرخاشگری اعتنا کنند و خوب است که بتوانند این احساسات را کنترل و مهار کنند و با سخت کوشی و تقویت روحیه جوانمردی در کارهای اجتماعی مشارکت کنند.

در ادامه این نشست دکتر حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان طی سخنانی گفت: جوانان بهترین مشاوران هستند و باید با مطالعه بیشتر در جهت رشد و ارتقا سطح علمی خود بکوشند و هم به اطلاع رسانی دانسته های خود بپردازند.

سپس مهندس اعتراف مشاور جوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اهداف مشاوران جوان را توسعه استان خواند و از مشاوران جوان خواست تا به مدیران دستگاههای اجرایی مشاوره بدهند و ظرفیت جوانان سازمان را به مدیران معرفی کنند.

وی در پایان پیشنهاد داد تا اتاق فکر جوان تشکیل شود که به بررسی حوزه های کاری و ارایه راه حل ها بپردازند.

 

برگزاری نشست صمیمی مشاوران جوان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .