عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور شبکه های خارجی برای انعکاس ظرفیت های بی نظیر استان گلستان همزمان با جشنواره اقوام

معاون مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی:

حضور شبکه های خارجی برای انعکاس ظرفیت های بی نظیر استان گلستان همزمان با جشنواره اقوام

 معاون مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع دستی از حضور خبرنگاران خبرگزاری‌ها و رسانه‌های داخلی برای پوشش اخبار جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، امین صانعی امروز پنجشنبه 23آبان ماه در جلسه شورای معاونین و مدیران ستادی اداره کل میراث فرهنگی استان با اشاره به حضور خبرنگاران شبکه اسپوتنیک روسیه و پرس‌ تی‌ وی ایران در کنار خبرنگاران دیگر خبرگزاری‌ها و رسانه‌های داخلی برای پوشش اخبار جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام، گفت: این خبرنگاران علاوه بر پوشش این جشنواره، دو موضوع دیوار دفاعی و جنگل های هیرکانی که برای مردم منطقه اهمیت دارد را منعکس خواهند کرد.
او اضافه کرد: جشنواره سیزدهم در سطح بسیار خوب و با استقبال مردمی بی نظیری در حال برگزاری است.
صانعی با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی در دستگاه های اجرایی تصریح کرد: یکی از عوامل رشد مدیران رسانه ها و در دستگاه اجرایی حوزه روابط عمومی است و ارتباط هماهنگی با واحد روابط عمومی موجب تعالی مدیران خواهد شد.
لازم به ذکر است، جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام استان گلستان از 21لغایت24 آبان ماه در گرگان و از 26تا29 آبان ماه در گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .