عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین تجلیل و تکریم کارکنان و خانواده معظم ایثارگران زندان مرکزی گرگان


آیین تجلیل و تکریم کارکنان و خانواده معظم ایثارگران زندان مرکزی گرگان

 همزمان با ایام خجسته هفته وحدت، آیین تجلیل و تکریم از کارکنان و خانواده معظم ایثار گران عرصه اصلاح و تربیت با حضور  وسکویی سرپرست اداره کل زندانهای استان گلستان و حجت الاسلام رضایی رئیس اداره فرهنگی زندانهای استان همراه با اجرای مدیحه سرایی و سخنرانی برگزار شد. 

وسکویی سرپرست اداره کل زندانهای استان گلستان در این مراسم اظهار داشت: واژه ایثار یعنی منفعت دیگران را در نظر گرفتن در زمانی که نفع خود شخص هم وجود دارد ولی این منفعت شخصی را کنار گذاشته و بسوی منفعت دیگران قدم بر می دارد . در زمان هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما با ایثارگری و رشادت خویش توانستند بر دشمن پیروز شوند و نمونه بارزی از خودگذشتگی را برای همگان نمایان سازند. ایثارگری مختص به مکان و زمان خاصی نیست انسان می تواند در تمامی مراحل زندگی ، اجتماع ، محل کار و حتی در کانون گرم خانواده ایثار را به نحو احسن و اکمل اجرا نماید.

وی در ادامه در رابطه با هفته وحدت افزود :  وحدت یعنی یکی شدن . همه ما می بایست سعی مان بر این باشد که با حفظ وحدت و رعایت کرامات و اخلاق اسلامی جلوی سوء استفاده دشمنان را بگیریم. در استان گلستان شیعه و سنی همانند دو بال هستند که در کنار هم و بصورت مسالمت آمیز البته در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب زندگی می کنند.
یوسفیان سرپرست زندان مرکزی گرگان نیز با تشکر از حضور صمیمانه مسئولین اداره کل زندانهای استان در جمع کارکنان خدوم زندان مرکزی ، سخنانی در خصوص روحیه ایثار و از خودگذشتگی کارکنان در محیط اداری ایراد نموده و زحمات همه همکاران را ارج نهادند .
در پایان مراسم به تعدادی از کارکنان ، ایثارگران و خانواده معظم ایثارگر کارت هدیه و لوح تقدیر اهداء گردید. 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 428
  • کد خبر : 67650