عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری سومین المپیاد ورزشی زندانیان بمناسبت هفته بسیج در زندان گنبد


برگزاری سومین المپیاد ورزشی زندانیان بمناسبت هفته بسیج در زندان گنبد

  به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان؛ در راستای برنامه های شورای عالی ورزشی و بمناسبت هفته بسیج، سومین المپیاد ورزشی با حضور وسکویی سرپرست اداره کل زندانهای استان و حجت الاسلام رضایی رییس اداره فرهنگی تربیتی اداره کل زندانهای استان و روسای ادارات ورزش گنبد، کلاله و گالیکش در زندان گنبد برگزار گردید.

وسکویی سرپرست اداره کل زندانهای استان گلستان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یعنی تفکر و بسیجی فکر می کند تا ابتکار بیافریند. بسیجی در هر زمان و مکانی قرار داشته باشد باید مخلصانه عمل کند.

ایشان در ادامه ضمن تقدیر از رژه منظم برنامه عالی المپیاد گفت: فلسفه برگزاری المپیاد ورزشی زندانیان در سازمان این است که اوقات فراغت شما مددجویان با ورزش غنی سازی شود. هدف اتحاد دوستی و شادی در بین شماست. شما مددجویان باید از اصول پهلوانی و تواضع فروتنی برخوردار شوید. پهلوانان در تمام مراحل سخت زندگی بخدا توکل می کنند و همیشه درک مثبت از زندگی دارند و با تمام وجود بدنبال کسب مهارتی باشید که مجدداً به زندان برنگردید . 

در این مراسم عیوض زاده رییس اداره ورزش و جوانان کلاله و قهرمان مسابقات آلیش جهان نیز افزود : ورزش باعث نشاط و سلامتی روح و جسم شما می شود و باید در روز حداقل یک ساعت ورزش کنید .

وی در خصوص توبه و بازگشت مجدد به زندگی نیز مطالب را عنوان نمود .
در این المپیاد گروه سنتور یگانه و گروه سرود شهید لاجوردی زندان به اجرای برنامه شاد، جذاب و طنز پرداختند .

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 427
  • کد خبر : 67901