عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در گرامیداشت هفته بسیج انجام شد؛ کاشت 200 اصله نهال در پارک جنگلی النگدره


در گرامیداشت هفته بسیج انجام شد؛ کاشت 200 اصله نهال در پارک جنگلی النگدره

 

 200 اصله نهال توسط کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در پارک جنگلی النگدره گرگان کاشته شد.

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، همزمان با هفته بسیج، همایش پیاده ‌روی کارکنان اداره کل منابع طبیعی استان با حضور معاون امورجنگل و رئیس یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرگان  در پارک جنگلی النگدره برگزار شد.

شرکت کنندگان مسیر النگدره و پل طبیعت را طی کرده و در محل نشان گذاری شده به کاشت نهال با حضور کارشناسان مربوطه پرداختند.در این مراسم علی اصغر نکویی با بیان اینکه درختکاری و طبیعت سرسبز از نگاه قرآن از جایگاه ممتازی برخوردار است، اظهار کرد با توجه به اهمیت این موضوع باید گام های اساسی در این راستا برداشته شود.

وی از کشت ۲۰۰ درخت از نوع بلوط و انجیلی توسط نیروهای منابع طبیعی در پارک جنگلی النگدره گرگان خبر داد و افزود این کار در راستای اجرایی شدن طرح «نجات سبز» صورت گرفت. 

در ادامه معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت هدف از برگزاری این پیاده روی، کاشت نهال وادای دین به شهدای منابع طبیعی و اشاعه فرهنگ درختکاری می باشد.

وی ادامه داد ترویج فرهنگ درختکاری در بین اقشار مختلف مردم تاثیر مثبت و بسزایی داشته که علاوه بر حفظ منابع طبیعی میراث ماندگاری برای آیندگان به یادگار خواهد گذاشت.

گفتنی است بازدید از خانواده جانباز شهید صادقی از کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از دیگر برنامه های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان بود که به مناسبت هفته بسیج انجام شد.

 

 

 

 

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .