عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمدید کارت هوشمند رانندگان با مدرک تحصیلی کمتر از دیپلم


تمدید کارت هوشمند رانندگان با مدرک تحصیلی کمتر از دیپلم

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبرداد: رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی که مدرک تحصیلی کمتر از دیپلم دارند و بیش از یکسال از عدم تمدید کارت هوشمند آنها گذشته است می توانند برای تمدید، تعویض و صدور مجدد آن اقدام کنند.

"ایوب میرشاهی" روز سه شنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع گفت: این رانندگان که براساس ماده 7 دستورالعمل صدور،تمدید،تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی و به دلایلی خارج از اراده و داشتن مدارک و مستندات قانونی امکان مراجعه در زمان تمدید را نداشته اند به عنوان راننده جدید تلقی شده و کنترل فنی آنها در سامانه اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه از حدود 15 هزار راننده فعال در بخش باری و مسافری گلستان، مدرک تحصیلی 10 هزار و 357 راننده کمتر از دیپلم است، گفت: کارت هوشمند این افراد پس از بررسی و تائید های لازم طبق ضوابط موجود معتبر خواهد بود و ادامه فعالیت آنها در حرفه رانندگی بلامانع است.

میرشاهی، محل تمدید، صدور و تعویض کارت هوشمند این دسته از رانندگان را، در 13 تشکل صنفی بخش حمل و نقل بار و مسافر سراسر استان بیان کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .