عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محور روستايي گوگ تپه - سه راهي سد وشمگير تا خردادماه سال آينده آسفالت مي شود

مديركل راه و شهرسازي گلستان :

محور روستايي گوگ تپه - سه راهي سد وشمگير تا خردادماه سال آينده آسفالت مي شود

محور روستايي گوگ تپه - سه راهي سد وشمگير تا خردادماه سال آينده آسفالت مي شود

مديركل راه و شهرسازي استان گلستان خبر داد: محور روستايي گوگ تپه تا سه راهي سد وشمگير در شمال شهرستان آق قلا به طول پنج كيلومتر تا خردادماه سال آينده آسفالت مي شود.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان ، مهندس "علي بخش رستمي" در ديدار با مردم شهر انبارالوم به اتفاق نماينده مردم گرگان و آ ق قلا در مجلس و مديران ديگر دستگاههاي اجرايي استان افزود: تاكنون يك كيلومتر از اين محور از محل منابع استاني آسفالت شده و الباقي آن با پيگيري هاي نمايندگان محترم مجلس و اين اداره كل و نظر مساعد مهندس كشاورزيان معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري ابلاغ اعتبار شده و انشاء ا... تا خرداد ماه سال 94 روكش آسفالت آن انجام خواهد شد.

رستمي همچنين از آغاز عمليات بيس راه روستايي "چين سيبلي - كريم جرجاني" به طول سه كيلومتر در اوايل سال 94 خبر داد و گفت: در صورت تامين اعتبار لازم در تابستان سال 94 به پايان مي رسد.

رئيس شوراي حمل و نقل گلستان در بخش ديگري از سخنانش، مشاركت مردم را در حفظ و صيانت از راه هاي موجود كشور بسيار حائز اهميت دانست و گفت: راهها سرمايه هاي ملي كشور هستند كه نگهداري سالانه آنها هزينه هاي زيادي را در طول سال در بر مي گيرد.

وي با اشاره به نامه صادره از سوي وزير راه و شهرسازي به وزير دادگستري مبني بر بالابودن هزينه نگهداري راهها و صرف اعتبارات بسيار هنگفت براي نگهداري و ارتقاي آن ها و كمبود منابع مالي مورد نياز در اين زمينه، ادامه داد: براساس برآوردهاي انجام شده، براي نگهداري از راه هاي استان، سالانه به 200 ميليارد تومان منابع مالي نيازمند هستيم.

رستمي گفت: متاسفانه حمل بارهاي غير مجاز، آتش زدن لاستيك در سطح آسفالت و عدم لايروبي كانال هاي حاشيه راه و جاري شدن آب در سطح جاده، آسيب هاي متعددي را به جسم راه ها وارد مي كند كه از مردم عزيز استان تقاضا مي شود در نگهداري اين سرمايه هاي ملي تلاش و همكاري كنند.

وي در پايان به فرموده مقام معظم رهبري پيرامون مديريت جهادي و اقتصاد مقاومتي اشاره كرد و هم استاني ها را به پياده سازي و عمل به اين فرمايشات در زندگي فردي و اجتماع خود ترغيب كرد.

اين ديدار در مسجد جامع شهر انبارالوم برگزار شد.

شهر انبارالوم در فاصله 50 کیلومتری شمال گرگان و در 25 کیلومتری شمال شرق آق قلا قرار گرفته است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .