عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تولید بیش از 65 هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان صنایع‌دستی گلستان

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان خبر داد؛

تولید بیش از 65 هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان صنایع‌دستی گلستان

تولید بیش از 65 هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان صنایع‌دستی گلستان

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تولید بیش از 65 هزار ماسک توسط هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان از نیمه اسفندماه 98 تاکنون خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری امروز سه‌شنبه 5 فروردین ماه 99 با اعلام این خبر گفت: هنرمندان صنایع‌دستی استان به دلیل افزایش نیاز به ماسک در روزهای شیوع ویروس کرونا، به صورت داوطلبانه و برای جلوگیری از شیوع این ویروس به کمک مردم آمدند و در کارگاه‌های خود با تولید ماسک‌ و کاورهای بهداشتی و همچنین توزیع اقلام بهداشتی، برای رفع بخشی از نیازهای مردم در این حوزه تلاش می‌کنند.
او با اشاره به این‌که با تلاش هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان ظرفیت تولید ماسک و کاور بهداشتی در سطح استان در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: روند تولید ماسک توسط هنرمندان استان از نیمه اسفندماه 98 آغاز شد و تاکنون بیش از 65 هزار ماسک و کاور بهداشتی در سطح استان تولید و توزیع شده است.
تجری اضافه کرد: تعدادی از این هنرمندان با اهدای ماسک‌های تولیدی خود به گروه‌های کمتر برخوردار جامعه توانستند بخشی از نیاز این روزهای استان را رفع کنند.

 

تولید بیش از 65 هزار ماسک و کاور بهداشتی توسط هنرمندان صنایع‌دستی گلستان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .