عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان از امور منابع آب گنبد، مینودشت و گالیکش


بازدید سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان از امور منابع آب گنبد، مینودشت و گالیکش

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان به همراه معاون طرح و توسعه ، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت و هیئت همراه در راستای بازدید دوره ای از امورهای منابع آب شهرستان ها ، از اداره منابع آب گنبد، مینودشت و گالیکش بازدید کرد.  

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در این بازدید مهندس جواد تیموری سرپرست امور منابع آب گنبد، مینودشت و گالیکش ضمن قدردانی از حضور سرپرست شرکت و هیئت همراه، گزارشی از وضعیت منابع آب و فعالیتهای جاری شهرستان را ارائه کرد.
مهندس تیموری افزود: از موضوعات مهم در این شهرستان، وجود پل های تقاطعی غیر اصولی قدیمی در برخی نقاط است، که در عبور برخی سیلاب های با دوره برگشت های مختلف مشکل ساز می شود.
سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان نیز در این جلسه هدف از بازدیدهای دوره ای از ادارات منابع آب شهرستانها را ضمن تبریک سال نو، تقویت مسائل مدیریتی ، فنی، برنامه ریزی و پشتیبانی دانست و اظهار داشت : امور منابع آب گنبد، مینودشت و گالیکش گستره وسیعی از استان را پوشش می دهد و از امورهای منابع آب مهم شرکت است.
مهندس سید محسن حسینی ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان این امور ، اظهار کرد: برخورد خوب و روحیه شاد پرسنل و نظم و انضباط حاکم بر فضای امور ، خود عاملی در موفقیت انجام کارها توسط کارکنان است که در نهایت رضایت ارباب رجوع را به همراه خواهد داشت .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .