عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان از اداره منابع آب کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان:


بازدید سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان از اداره منابع آب کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان:

 سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان و هیئت همراه در راستای بازدید دوره ای از ادارات منابع آب شهرستانهای استان ، از اداره منابع آب کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان بازدید بعمل آورد و با رئیس اداره و همکاران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس حسن درویشی رئیس امور منابع آب کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در این بازدید ضمن قدردانی از حضور سرپرست شرکت و هیئت همراه، گزارشی از وضعیت منابع آب و فعالیتهای جاری شهرستان را ارائه کرد.
سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان نیز دراین جلسه، ضمن تشکر از رئیس و همکاران اداره منابع آب کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان از فعالیت های ابتدای سال در کنترل مدیریت سیلاب در این چهار شهرستان اظهار کرد: هدف از بازدیدهای دوره ای از ادارات منابع آب شهرستانها ضمن تبریک سال نو، مرور برنامه های اجرایی آنها در سال جدید، شنیدن مشکلات و چالش های هر شهرستان و برنامه ریزی مسائل مدیریتی ، فنی، برنامه ریزی و پشتیبانی است.
مهندس سید محسن حسینی افزود: امیدواریم به یاری خداوند در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم این چهار شهرستان ، مشکل احداث ساختمان مناسب برای اداره منابع آب را نیز حل کنیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .