عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجام اقدامات پیشگیرانه از بیماری کرونا توسط شرکت آب و فاضلاب استان گلستان


انجام اقدامات پیشگیرانه از بیماری کرونا توسط شرکت آب و فاضلاب استان گلستان

 به منظور رعایت دستورات بهداشتی و احتیاطات لازم اقدامات پیشگرانه بیماری کرونا در تمامی شهرهای تحت پوشش این شرکت در استان انجام می شود
.به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس بهزاد هرمزی مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: به منظور جلوگیری از ابتلای کارکنان شرکت به بیماری کروناویروس و خطرات سرایت ناشی از حضور همکاران و ارباب رجوع در شرکت و ادارات در شهرهای تابعه موضوع اقدامات پیشگیرانه بصورت جدی در دستور کار قرار گرفته و تمهیدات مختلفی در سطح شرکت آب و فاضلاب استان و امورات و واحدهای تابعه این شرکت انجام و ضمن اطلاع رسانی، راهکارهای کلیدی برای مقابله اجرا شد .
مهندس بهزاد هرمزی در تشریح اقدامات انجام شده در این خصوص گفت: علاوه بر تشکیل جلسات فوری و اضطرای با مسئولین و کارشناسان ستادی درخصوص راهکارهای پیشگیری از بیماری کرونا درخصوص نظافت، گندزدایی و ضدعفونی نمودن ساختمانها، تجهیزات و وسایل و تاکید بر رعایت الزامات بهداشتی به آنان، اقدامات لازم جهت انتشار ویروس کرونا نیز صورت گرفت .
وی تصریح کرد : اقدامات بهداشتی شامل کنترل و تب سنجی مستمر همه افراد اعم از همکاران و ارباب رجوع در ورودی حوزه ستادی و تمامی ادارات تابعه ، توزیع روزانه ماسک و دستکش برای کلیه همکاران و همچنین توزیع مواد ضدعفونی در تمامی اتاقها و ورودی ساختمان های اداری و نصب بنر های اطلاع رسانی درب ورودی شرکت از اقدامات این شرکت بوده است .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان افزود : ممنوعیت بازدید کارآموزان تا اطلاع ثانوی، خودداری از برگزاری جلسات ، نشست ها، کارگاهها و دوره های آموزشی و... غیر ضروری به جز موارد خاص و استثنایی تا اطلاع ثانوی، به تعویق انداختن همایش ها و کلاس های آموزشی، تشویق و ترغیب همکاران جهت اجتناب از سفرهای غیر ضروری و تهیه بنر جهت اطلاع رسانی در سطح ستاد و امورات و ادارات تابعه. ثبت مرخصی اجباری برای همکاران مشکوک به بیماری و همکاری لازم با آنها را از دیگر فعالیت های شرکت برای مقابله با ویروس کرونا بوده است .



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 230
  • کد خبر : 72012