عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمک یک میلیارد ریالی بوکسورهای گلستانی به آسیب‌دیدگان کرونا


کمک یک میلیارد ریالی بوکسورهای گلستانی به آسیب‌دیدگان کرونا

 بوکسورهای گلستانی در ماه مهمانی خدا و در راستای دستور رهبر معظم انقلاب در دستگیری و کمک به نیازمندان از جمله شهروندان آسیب‌دیده از کرونا، یک میلیارد ریال اهدا کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان رییس هیات بوکس گلستان اظهار داشت: بخشی از این کمک ها برای تهیه ۷۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و اقلام بهداشتی و پیشگیرانه در بسته هایی به ارزش یک و نیم میلیون ریال اختصاص یافت که همه آن ها بین نیازمندان توزیع شد.
علی بیانی گفت : توزیع هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم، توزیع صد دست لباس بچه، توزیع روزانه ۳۰۰ قرص نان و توزیع ۲ هزار جفت دستکش و ماسک، از دیگر کمک های بوکسورهای گلستانی برای کمک به مهار کرونا بود که بخش عمده آن ها در مناطق کم برخوردار و حاشیه ای گلستان توزیع شد.
وی همچنین گفت که مشارکت در گندزدایی و ضدعفونی کردن خانه ها و کوچه و خیابان های مناطق حاشیه شهرها، از دیگر تلاش های مشتزنان گلستان در شرایط کرونایی بود که روند توزیع این کمک ها همچنان نیز ادامه دارد.
رزمایش "مواسات و کمک‌های مؤمنانه" پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در تمامی استان ها در حال انجام است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .