به منظور پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از طریق سامانه سامد به درخواست ها و شکایات مردمی پاسخ داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمدرضا حنایی کاشانی مدیر روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه مدیرکل پست، مدیر امور شعب پست بانک و مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان جهت پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم شریف در حوزه های کاری مربوطه در مرکز سامد استان حضور یافتند.
وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در سامد گفت: مهمترین مباحث مطرح شده در مشکلات حوزه های مختلف ارتباطی از جمله تلفن ثابت، اینترنت روستایی، آنتن دهی تلفن همراه در روستاها و فیبر نوری روستایی بود که توسط مدیران پاسخگویی شد و برخی دستورات جهت رفع مشکل نیز صادر شد.
کاشانی در ادامه با اشاره به پاسخگویی مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علاوه بر سامانه سامد، سامانه 195 نیز بصورت تلفنی و اینترنتی برای ثبت و پاسخگویی به شکایتهای مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دسترس شهروندان قرار دارد که می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان این حوزه مطرح و پیگیری کنند.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2