مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان ازکاهش 35 درصدی شکایات ثبت شده در سامانه 195 و پاسخگویی به بیش از دو هزار مورد شکایات مردمی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات
استان گلستان، محمد احمدی با اعلام
این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه 195 از ابتدای سال تاکنون حدود دو
هزار مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه، تشعشعات، ارزش افزوده،
پشتیبانی و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در سامانه 195 تعداد
هزار و 600 مورد در حوزه اینترنت، 600 مورد تلفن همراه، 20 مورد خدمات پستی، هشت
مورد تشعشعات دکل های مخابراتی، 16 مورد دفاتر پیشخوان و 22 مورد خدمات ارزش
افزوده می باشد که به تمامی شکایات رسیدگی شده است.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان
ادامه داد: حجم شکایات وارده در شش ماه سال جاری نسبت به سال گذشته با کاهش حدود
40 درصدی روبرو بوده است و زمان پاسخگویی به شکایات از 5 روز کاری به 2 دهم
روزکاری رسیده است.
وی در خصوص سامانه 195 اضافه کرد: سامانه 195 سامانه ای
تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح
کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن
195 و شماره تلفن رایگان 195 در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این
حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2