عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایثار شهدا و جانبازان چراغ راه ملت ایران اسلامی است


ایثار شهدا و جانبازان چراغ راه ملت ایران اسلامی است

 مدیرکل بنیاد گلستان فداکاری و ایثار شهدا و جانبازان را چراغ راه ملت ایران اسلامی دانست و گفت: خدمت به جامعه ایثارگری افتخار بزرگی برای همه ماست.

به گزارش ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری صبح امروز در حاشیه دیدارهای حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی با جامعه ایثارگری در گفتگو با خبرنگار ایثار گلستان گفت: دیدارهای حضوری سبب می‌شود تا بستری فراهم شود که خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از نزدیک مسائل خود را بیان نموده و موجب رفع مشکلات این عزیزان خواهد شد.
وی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی در فراهم نمودن فضای ارتباط راحت بین مردم و مسئولین گفت: دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری از نمادهای جامعه اسلامی و شاخصه مدیریت اسلامی و تأسی از مولای متقیان علی (ع) است.
وزیری ادامه داد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما وظیفه‌داریم قدردان شهدا و خانواده‌های آن‌ها باشیم، ازاین‌رو پیگیری دغدغه‌های ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به این قشر گرانقدر از اهداف عمده بنیاد است.
وی تصریح کرد: امنیت امروز ایران اسلامی حاصل زحمت وتلاش شهدا و ایثارگران گرانقدری است که خالصانه و با عزت در راه پایداری و جاودانگی این مرز و بوم گران ترین هستی خویش را که همانا جانشان بود هدیه داده اند و با شعار آزادگی و فداکاری شان چراغ راه آینده ملت شدند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .