عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکریم خانواده های شاهد و ایثارگر عمل به سیره شهدا است


تکریم خانواده های شاهد و ایثارگر عمل به سیره شهدا است

 مدیرکل بنیاد گلستان اظهار کرد: تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر عمل به سیره عملی شهدا و انتقال یک فرهنگ غنی به نسل امروز است.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، اسرافیل وزیری در حاشیه این دیدارها در گفتگو با خبرنگار ایثار گلستان با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی در فراهم نمودن فضای ارتباط راحت بین مردم و مسئولین گفت: دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری از نمادهای جامعه اسلامی و شاخصه مدیریت اسلامی و تأسی از مولای متقیان علی (ع) است.
این مقام مسئول خانواده‌های جامعه ایثارگری را مظهر صبر دانست و اظهار داشت: جامعه ایثارگری به‌ویژه والدین شهدا حق بسیاری بر گردن ما دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این قشر معظم که خواسته‌ای جز اقتدار و اعتلای ایران اسلامی ندارند جلب شود.
وی افزود: ایثارگران سندهای زنده و پرافتخاری هستند که در دوران دفاع مقدس با شجاعت و رشادت، تا پای جان ایستادگی کرده و از میهن اسلامی دفاع کردند.
مدیرکل بنیاد دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را در تسریع روند حل برخی مشکلات مؤثر دانست و افزود: شنیدن خواسته‌های خانواده‌ها از وظایف مهم و اساسی مسئولان است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان و رفع مشکلات این عزیزان خواهد بود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .