عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جذب نیروهای کارشناس به منظور نظارت بر طرح های مرتعداری استان گلستان


جذب نیروهای کارشناس به منظور نظارت بر طرح های مرتعداری استان گلستان

 معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از جذب نیروی کارشناسی با هدف نظارت بر طرح های مرتعداری استان خبر داد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان عبدالرحیم لطفی معاون فنی و آبخیزداری استان ضمن اشاره به تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور اظهار داشت: 150 طرح مرتعداری در سراسر استان نیاز به نظارت و بازنگری دقیق داشته و بدین منظور استفاده از توان و پتانسیل سازمان نظام مهندسی و اداره کل منابع طبیعی در کنار هم می تواند اصل مهمی در پیشبرد این هدف باشد.

رحمت سمیعی رییس سازمان نظام مهندسی ضمن ابراز خرسندی از رویکرد اتخاذ شده گفت: این اقدام براساس بند یک ماده دو این تفاهم نامه مبنایی برای بکارگیری دانش آموختگان رشته های مرتبط و همچنین شرکتهای خدمات فنی مهندسی ناظر بر اجرای طرح‌های مرتع‌داری و مدیریت چرا است.

معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به مکانیزم و اقدامات به کارگیری ناظرین طرح های مرتعداری اضافه کرد: در این آزمون فارغ التحصیلان رشته های مرتع ، آبخیز و بیابان در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر پس از کسب رتبه آزمون تخصصی و مصاحبه، گزینش خواهند شد. همچنین به منظور اجرای هرچه بهتر و ساماندهی امور، رابطین از سوی دو دستگاه اجرایی معرفی می گردند.

لطفی تاکید کرد: مواد آزمون شامل شیوه نامه بهره برداری از مراتع، قانون حفاظت و بهره برداری از منابع طبیعی، اصول تهیه طرح های مرتعداری، اصلاح و توسعه مراتع و مرتعداری خواهد بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .