عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل گمرک استان با مدیرکل راه آهن شمالشرق2


دیدار مدیرکل گمرک استان با مدیرکل راه آهن شمالشرق2

 مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 در دیدار با مدیر کل گمرک استان گلستان گزارشی از عملکرد اداره کل راه آهن شمال شرق 2 استان ارائه و افزود: احداث خطوط راه آهن همواره یکی از عوامل توسعه مناطق استان و کشور می باشد و می توان گفت که حلقه مفقوده توسعه در منطقه محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2، مهدی عبدالکریم زاده در ادامه به پروژه مرکز لجستیک اینچه برون نیز اشاره و اظهار داشت : خطوط ریلی شمال شرق 2 علاوه بر اتصال دهنده خطوط ریلی کشور های شمالی وcisاست که به عنوان خط ریلی جدید برای کل منطقه حائز اهمیت می باشدو حمل و نقل وترانزیت بار در بین کشورهای منطقه تسهیل و زمان و هزینه های حمل و نقل بار را کاهش می دهد و ورود خط عریض در کنار خط نرمال تاثیر بسزایی در حمل و نقل ریلی و مراودات تجار و بازرگانان خواهد داشت.وی عنوان نمود : پروژه خط عریض در حال انجام و مرکز لجستیک نیز شرایط سرمایه گذاری بخشهای دولتی و غیر دولتی را دارد تا بتوانیم قطب اقتصادی در شمال استان گلستان و محرومیت زدایی را شاهد باشیم.

مدیر کل گمرک نیز این دیداراز تلاش های مدیر کل و مجموعه راه آهن تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت : خوشبختانه با جدیت و پیگیری های ، مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 و مجموعه این حوزه ما شاهد اجرای اقدامات این اداره کل مخصوصا در حوزه سرمایه گذاری و توسعه ایستگاه اینچه برون هستیم که باتمام قوا درحال اجراست تاشاهدشکوفایی اقتصادی واشتغالزایی منطقه باشیم.

در این دیدار کارشناسان مربوطه نیز به بیان نقطه نظرات خود در راستای حوزه ریلی و درکنار هم قرارگرفتن با گمرک و تست های گمرکی وموارد مشترک بین این دو دستگاه حتی زمین و ... توضیحاتی بیان نمودند .



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق ۲
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 475
  • کد خبر : 73497