عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 15 کیلومتر شستشوی شبکه و خط انتقال فاضلاب در کردکوی

در چهار ماهه اول سال جاری انجام شد:

15 کیلومتر شستشوی شبکه و خط انتقال فاضلاب در کردکوی

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه کردکوی از شستشوی بیش از 15 کیلومتر خط انتقال و شبکه فاضلاب در 4 ماه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، ابوذر پاسندی افزود: این اقدام با هدف پیشگیری از گرفتگی در مسیر شبکه فاضلاب ، جلوگیری از ایجاد شرایط بی هوازی ، انتشار بو و کاهش حوادث احتمالی انجام شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب کردکوی نگهداری بهینه شبکه فاضلاب، کاهش حوادث احتمالی، جلوگیری از پس زدن فاضلاب به سیفون های خانگی را از دیگر اهداف طرح عنوان کرد و افزود: 48 مورد رفع گیر شبکه و انشعاب فاضلاب، 12 مورد همسطح سازی دریچه منهول فاضلاب، 946 مرحله مهپاشی منهولها، نصب 20 فقره انشعاب جدید فاضلاب و 4مورد تعویض دریچه منهول سرقتی و از جا کنده شده از فعالیت های انجام شده در بخش فاضلاب می باشد. 
وی در خصوص عملکرد این امور در کاهش هدر رفت آب در مدت مذکور اظهار داشت: رفع 232 مورد اتفاقات شبکه ،خط انتقال و انشعاب آب، 879 مورد تعویض کنتور های خراب ، 238 فقره نصب انشعاب جدید ، 6مورد تعویض انشعاب فرسوده ، اصلاح و توسعه  345 متر از شبکه توزیع آب، جابه جایی 7 فقره کنتور، رفع گیر و نشتی 23 کنتور، مرئی کردن 14 مورد شیرآلات شبکه آبرسانی از دیگر اقدامات انجام شده  در جهت کاهش آب بدون در آمد می باشد.
وی افزود در راستای مدیریت صحیح فشار شبکه آب  5 دستگاه فشارسنج لاگردار ، یک فقره کنتور مغناطیسی خریداری و نصب گردیده است .
وی در پایان تصریح کرد : شستشوی 46کیلومتر شبکه و خط انتقال آب شرب و بیش از 10هزار مورد کلر سنجی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان در راستای تامین آب شرب سالم و بهداشتی بر ای مشترکین را از فعالیت های شاخص این امور در مدت مذکور نام برد .
گفتنی است؛ تعداد 31 هزار و570 اشتراک در بخش آب و 7 هزار و 6 اشتراک در بخش فاضلاب تحت پوشش امور آب و فاضلاب شهرستان کردکوی می باشند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .