عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روزنامه گلشن مهر در انتشار مطالب، اصول حرفه اي را رعايت كرده است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:

روزنامه گلشن مهر در انتشار مطالب، اصول حرفه اي را رعايت كرده است

 

 

مدیر عامل شركت شهرك هاي صنعتي گلستان گفت: روزنامه گلشن مهر با گذشت سالها از انتشار نشريه خود، اصول اخلاقي و حرفه اي رسانه اي را در انتشار مطالب رعايت كرده و اين موضوع ارزشمند است.

حجت اله خليل زاده در ديدار با مدير مسئول روزنامه گلشن مهر به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: انتشار نقد و نظر افراد از گلشن مهر با حفظ اصول و نگاه حرفه اي و رعايت حريم شخصي صورت مي گيرد.

وي با ابراز گلايه از انتشار برخي اخبار نادرست در برخي كانال ها و شبكه هاي مجازي افزود: انتشار اخبار سليقه اي و نادرستنه تنها به توسعه استان كمك نمي كند بلكه موجب نااميدي در جامعه و بي انگيزگي مديران دستگاههاي اجرايي مي شود.

خليل زاده با بيان اينكه هيچ مديري از نقد منصفانه و عالمانه فرار نمي كند يادآور شد: نقد با تخريب متفاوت است و آزادي بيان به معني پرداختن به اصول حرفه اي و رعايت حقوق طرفين است نه اينكه به بهانه نقد، حريم شخصي افراد هدف قرار گيرد .

وي گفت: شركت شهرك هاي صنعتي تعامل و ارتباط خوبي با رسانه هاي فعال استان دارد و از هر پيشنهاد توسعه اي از سوي اصحاب رسانه حمايت مي كند.

مدير مسئول روزنامه گلشن مهر نيز در اين ديدار گفت: اين روزنامه تلاش كرده طي 22 سال انتشار خود اصول حرفه اي و اخلاقي و مشي خود را دنبال كند.

مريم قرآني افزود: نگاه روزنامه گلشن مهر، نگاهي منصفانه به عملكرد دستگاههاي اجرايي است و تلاش مي كند با نقد حرفه اي، در جهت توسعه استان كمك كند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرکهای صنغتی گلسان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .