عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پوشش صد درصدی اینترنت روستایی در شهرستان مینودشت

با افتتاح اینترنت پرسرعت روستایی در 7 روستای شهرستان مینودشت:

پوشش صد درصدی اینترنت روستایی در شهرستان مینودشت

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از توسعه پوشش ارتباطی و اینترنت نسل سوم و چهارم تلفن همراه در هفت روستای امام عبدالله، ازداران، سران، سرابو، لولوم، ملاشی، ساسنگ از توابع شهرستان مینودشت استان گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی با اعلام این خبر افزود: کاهش شکاف دیجیتالی و بهبود بسترهای ارتباطی در مناطق کمتر توسعه یافته روستایی عامل مهمی برای رونق کسب و کار و توسعه اقتصاد دیجیتال به­شمار می­رود.

وی با اشاره به لزوم وجود دسترسی به اینترنت به عنوان یکی از ملاک های انتخاب مکان گردشگری گفت: امروزه استفاده از اینترنت پرسرعت به عنوان یکی از نیازهای اصلی، عامل مهمی برای توسعه گردشگری به شمار می­ رود.
احمدی ادامه داد: توسعه پوشش ارتباطی در روستاهای امام عبدالله، ازداران، سران، سرابو، لولوم، ملاشی، ساسنگ علاوه بر توسعه گردشگری موجب رونق کسب و کارها می­شود.
وی با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده از توسعه پوشش ارتباطی گفت: از امروز دسترسی مردم به تمامی خدمات شبکه ملی اطلاعات، از جمله خدمات آموزش الکترونیکی همچون شبکه شاد و همچنین خدمات الکترونیکی همچون خدمات بانکی، خدمات بهداشت و سلامتی الکترونیکی، بورس و هزاران خدمت دیگر برقرار شده است.
احمدی تصریح کرد: در حال حاضر به طور میانگین بالغ بر 85 درصد روستاهای استان تحت پوشش ارتباط تلفن همراه قرار دارد و که با برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم تا شاهد پوشش 100درصدی صوت و دیتا در استان باشیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .