عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه‌ گلستان برگزار شد


کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه‌ گلستان برگزار شد

 کمیته دستگاهی (شورای نظریه پردازی)، نقد و مناظره با حضور هیات رئیسه دانشگاه و آقای دکتر علی اکبر مسگر معاون حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر فرهاد یغمایی رئیس دانشگاه گلستان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، از تشکیل کمیته دستگاهی نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در حوزه علوم انسانی در دانشگاه گلستان استقبال و تاکید کرد با آغاز به کار این کمیته، زمینه نقد و نظریه پردازی علمی در دانشگاه به شایستگی انجام شود.
رئیس دانشگاه گلستان بیان کرد: اهمیت این کرسی ها بر هیچکس پوشیده نیست و از دانشگاه ها در خصوص برگزاری کرسی های نظریه پردازی انتظار می رود که به آسانی از آن گذر نکنند و اگر دانشگاه ها به این مقوله توجه نکنند قطعا در آینده، جامعه با مشکلاتی روبرو خواهد شد.
در ادامه دکتر علی اکبر مسگر معاون حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن ارائه‌ی گزارشی از سابقه طرح کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره به اهمیت موضوع اشاره کرد و افزود: هدف ما آن است که گام به گام دانشگاه ها را در زمینه کرسی های نظریه پردازی حمایت کنیم تا بتوان  از این طریق نقش موثری در توسعه کشور داشت.
در خاتمه، دکتر مسگر یادآور شد: کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، استاد محور و اعضای آن نیز هیات علمی دانشگاه ها تشکیل می دهند در حالی که کرسی آزاد اندیشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشجور محور است.
در پایان، اعضای جلسه به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود به منظور هر چه بهتر برگزار شدن کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه پرداختند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .