عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین تکریم و معارفه مدیریت جدید زندان گنبد برگزار شد


آیین تکریم و معارفه مدیریت جدید زندان گنبد برگزار شد

  آیین تکریم مدیر جدید زندان گنبد با حضور یزدانی معاون رئیس کل دادگستری استان و رئیس دادگستری گنبد،  مدیرکل زندانهای استان، دادستان ها، روسای دادگستری های شرق استان، انجمن های حمایت زندانیان گنبد و آزادشهر، فرمانداری گنبد و خیرین کشوری و استانی برگزار گردید. 

 به گزارش روابط عمومی زندان گنبد، در این مراسم یزدانی معاون رئیس کل دادگستری استان و رئیس دادگستری گنبد ضمن تبریک به مهندس زنگانه مدیریت جدید زندان گنبد و تقدیر از زحمات مختاری و تبریک به ایشان به سمت مدیر زندان گرگان در خصوص مسائل قضایی مطالبی را عنوان نمود و بر همکاری همه جانبه زندان و دادگستری تاکید کرد و گفت : این تغییر مدیریت باید منجر به ارتباطات بیشتر با حوزه های قضایی مختلف بشود و پرونده های قضایی نیز شفاف سازی گردیده و مددکاران با دادگستری ها و خانواده های زندانیان ارتباط بیشتری پیدا کنند . 
مختاری مدیر جدید زندان گرگان نیز ضمن تشکر از کلیه همکاران و مسئولین زندان گنبد آرزوی موفقیت برای مهندس زنگانه نمودند . در ادامه آیین تکریم زنگانه ضمن تقدیر از حضور کلیه مدعوین گزارشی از عملکرد خود و برنامه های آتی برای نیل به اهداف سازمان را مطرح نمود. 
دکتر علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای استان ضمن آرزوی موفقیت برای مدیریت های جدید زندانهای گرگان و گنبد به چند نکته اشاره نمود و گفت : اولین مسئله در زندان حفظ امنیت می باشد و باید در این راستا اقدامات مهمی انجام پذیرد. همچنین باید در خصوص برنامه های فرهنگی عمیق و اشتغال و حرفه آموزی در زندان برنامه ریزی دقیق انجام گیرد. باید ارتباطات با دادگستری بیشتر شود تا آمار آزادی زندانیان بالا برود .
ایشان ضمن اشاره به رتبه سوم استان گلستان در مرخصی و آزادی زندانیان در کشور افزود: ما در زندانهای استان علاوه بر مددکار اجتماعی ، مددکار قضایی نیز تعریف کرده ایم. باید به بحث اشتغال اهتمام بورزیم  تا درآمدی برای زندانی و خانواده زندانیان تحصیل شود . 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 2937
  • کد خبر : 76297