عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان از اندرزگاه نظام کانون اصلاح وتربیت استان گرگان


بازدید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان از اندرزگاه نظام کانون اصلاح وتربیت استان گرگان

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان به همراه فرماندهان ارشد نظامی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی در معیت محمودی دادستان نظام و کریمی رئیس کانون  اصلاح وتربیت از اندرزگاه نظام کانون اصلاح وتربیت استان گلستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون اصلاح وتربیت گرگان؛ این بازدید با هدف ارزیابی خدمات متنوع و مختلف فرهنگی، قضایی و رفاهی به مددجویان اندرزگاه نظام توسط مسئولین و کارکنان  عرصه اصلاح وتربیت  و با هدف تلاش جهت فراهم آوری بسترهای مناسب به منظور برخورداری عادلانه مددجویان از امتیازات و حقوق مندرج در قانون و رفع معضلات و مشکلات قضایی آنها، بازدید حجت الاسلام زارعی برگزارگردید .

 در این دیدار حجت الاسلام زارعی از مجموع فعالیت های فرهنگی ،آموزشی ، ارشادی و خدمات رفاهی تربیتی ارائه شده به مددجویان اندرزگاه نظام توسط مسئولین عرصه اصلاح وتربیت تقدیر وتشکر نمود .
در ادامه مراسم معنوی به مناسبت شهادت امام سجاد(ع)در محل سالن ملاقات  با مداحی حجت الاسلام موسوی خورشیدی مسئول فرهنگی و تربیتی کانون اصلاح وتربیت  برگزار گردید .
در پایان مراسم از تلاش های رئیس کانون اصلاح وتربیت استان مسئول فرهنگی و تربیتی کانون با اهداء لوح تقدیر و تجلیل به عمل آمد .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 982
  • کد خبر : 76647