عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیر کل پیشگیری از جرم ، عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از اندرزگاه نظامیان استان گلستان


بازدید مدیر کل پیشگیری از جرم ، عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از اندرزگاه نظامیان استان گلستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان ؛ صالحی مدیر کل پیشگیری از جرم ، عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ، زارعی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان ، محمودی دادستان نظامی استان و رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان و همراهان به منظور بررسی مسائل و مشکلات مددجويان بند نظامی وارد كانون شدند .
در این بازدید رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان ضمن خیر مقدم به مدیر کل پیشگیری از جرم ، عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و دیگر همراهان دستگاه قضایی نیروهای مسلح گفتند : با عنایت به تعامل مناسب مجموعه زندانها با دستگاه قضایی نیروهای مسلح از نظر وضعیت رفاهی و قضایی مشکل بخصوص نداریم . ولیکن به جهت کمبود پزشک و امکانات پزشکی در زندانها پیشنهاد می گردد از پزشکان و امکانات دستگاه قضایی نیروهای مسلح استفاده گردد.
درادامه صالحی مدیر کل پیشگیری از جرم ، عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از بند نظامی بازدید و با تشکر و قدردانی از مدیر کل زندانهای استان گلستان و رئیس مربوطه و پرسنل زحمت کش اظهار داشت : مکانی مستقل و آبرومند برای بخشی از نیروهای نظامی تهیه دیده شده است که در این بند متهمین و محکومین جدا از هم می باشند  . سازمان قضایی نیروهای مسلح با فراهم نمودن شرایط سعی در تامین مالی و کمک به مددجویان دارد .
مدیر کل پیشگیری از جرم ، عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفتند : بهترین نهادی که سازمان قضایی نیروهای مسلح با آن تعامل دارد سازمان زندانها می باشد .
در پایان بازدید دیدار چهره به چهره با مددجویان صورت گرفت و مسائل و مشکلات آنان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت .
 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 529
  • کد خبر : 63540