عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اندرزگاه نظامی استان نیازمند برنامه های فرهنگی و تربیتی ویژه می باشد

مدیرکل زندانهای استان گلستان :

اندرزگاه نظامی استان نیازمند برنامه های فرهنگی و تربیتی ویژه می باشد

اندرزگاه نظامی استان نیازمند برنامه های فرهنگی و تربیتی ویژه می باشد

 مدیرکل زندانهای استان گلستان در جمع فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان، گفت: برنامه های فرهنگی و تربیتی زندانها عمومی است برای اصلاح و تربیت و بازپروری مددجویان در بند نظامی نیازمند کمک مادی و معنوی نیروهای مسلح استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای استان گلستان: جلسه شورای قضایی نیروهای مسلح با هدف بررسی وضعیت اندرزگاه نظامی استان گلستان در محل سالن اجتماعات اداره کل زندانهای با حضور فرماندهان ارشد لشکر 30 پیاده گرگان،نیروی انتظامی استان،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان،مرزبانی استان و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان برگزار گردید.

علیرضا رضوانی، مدیرکل زندانهای استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه در جمع فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان، گفت: برنامه های فرهنگی و تربیتی که از طرف سازمان زندانها برای زندانیان برنامه ریزی شده است عمومی می باشد برای اصلاح و تربیت و حفظ آمادگی جسمانی مددجویان اندرزگاه نظامی که از نیروهای مسلح هستند نیاز به برنامه های فرهنگی و تربیتی ویژه می باشد تا شاهد احیا و بازپروری این عزیزان باشیم.

وی افزود: ما باید ترتیبی اتخاذ کنیم که برنامه های فرهنگی مختص بند نظامی باشد و این می طلبد که همکاران قضایی حداکثر کمک ویاری را باما داشته باشند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 818
  • کد خبر : 27547