عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان از محل اعتبارات سال ۹۹

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان خبر داد :

پرداخت ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان از محل اعتبارات سال ۹۹

پرداخت ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان از محل اعتبارات سال ۹۹

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در جلسه کارگروه رونق تولید استان گفت: از محل اعتبارات سال ۹۹ تا کنون ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان گلستان پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در سیصد و شصت و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری گلستان برگزار گردید، گفت: از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تا کنون درخواست تسهیلات ۱۵۰ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت بیش از ۹۷۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند .

وی گفت : از کل واحد‌های معرفی شده به بانکها تعداد ۵۷ واحد‌ تولیدی استان ۲۹۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت نمودند و هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه دوم کشور را در اختیار دارد .

وی گفت : از محل اعتبارات تبصره ۱۸ نیز از ۹۳ درخواست مصوب شده جهت دریافت ۶۰۰ میلیارد تومان، تاکنون به ۲۷ واحد حدود ۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات این بخش پرداخت شده است و از این حیث گلستان در جایگاه دوازدهم کشور قرار دارد .

به گفته وی ، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات ۲۱۵ واحد تولیدی استان جهت دریافت ۷۳۷ میلیارد تومان در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که ۴۶ واحد ۱۴۲ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت نموده اند و در این بخش نیز گلستان در جایگاه سوم کشور قرار دارد .

گفتنی است در این جلسه مشکلات ۳ واحد تولیدی نیز بررسی و تصمیمات لازم اخذ گردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 346
  • کد خبر : 77602