عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار چهره به چهره نعمت بزرگی برای مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد


دیدار چهره به چهره نعمت بزرگی برای مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد

دیدار چهره به چهره نعمت بزرگی برای مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد

 مديركل راه آهن شمال شرق ۲ به مشابه هفته های پیشین و در راستای تکریم ارباب رجوع ،ملاقات عمومی را با شهروندان و مردم شریف و متدین استان گلستان داشت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲، محسن اعتماد ضمن تبریک هفته پدافند غیر عامل و ایام مبارک گفت: يكي از جمله اهداف خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مديران دستگاههاي اجرايي ديدار چهره به چهره و تکریم ارباب رجوع درراستای بررسی و برطرف نمودن مسائل وموارد درخواستی مردم مي باشد که این دیدارها باعث تحکیم روابط مدیران و مسئولین با مردم میشود که این به نوبه خود نعمتی بزرگ برای همه مسئولین می باشد.

وي ادامه داد : شهروندان و ملاقات کننده ها موضوعاتي كه در اين ديدارها مواردي پيرامون بحث اشتغال و انتقالي واستفاده از متخصصین و پیمانکاران بومی و موارد ومشكلات مشابه آن مطرح نمودند .

اعتماد در این دیدارها با اشاره به اهمیت طرح تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به حق و حقوق مردم و رفع مسائل و مشکلات آنها گفت :

یکی از ماموریتهایی که راه آهن ج.ا.ا و مجموعه اداره کل راه آهن شمالشرق2 و همه ادارات کل تسهیل ، تسریع و روانسازی درمسیرخدمت به مردم ایران اسلامی است و بدون شک خدمت به مردم وبندگان خدا اجری معنوی دارد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه آهن شمال شرق ۲
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 348
  • کد خبر : 77931