عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای نزدیک به 2890 کیلومتر شبکه در استان گلستان در دولت تدبیر و امید


اجرای نزدیک به 2890 کیلومتر شبکه در استان گلستان در دولت تدبیر و امید

 سرپرست شرکت گاز استان گلستان گفت: با تلاش های انجام شده دردولت تدبیرو امید خوشبختانه ازابتدای دولت یازدهم تاکنون نزدیک به 2890 کیلومتر شبکه گاز درسطح استان اجرا شده است.

مهندس علی طالبی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان با اشاره به خبرفوق افزود: از این میزان شبکه گذاری حدود 643 کیلومتر مربوط به شهرها و حدود 2247 کیلومتر نیز در روستاهای استان می باشد.
مهندس طالبی افزود: این شرکت تا آغاز دولت تدبیرو امید 6800 کیلومتر شبکه اجرا کرده بود که با احتساب عملکرد بسیار خوب دولتمردان در دولت های یازدهم و دوازدهم درمجموع  این میزان به 9700 کیلومتر رسیده است.
 وی اظهارداشت: درحال حاضردراستان گلستان تمامی 33 شهروهمچنین 885 روستا از نعمت گازطبیعی برخوردارمی باشند  ضمن اینکه تعداد 16  روستای استان نیز در مرحله اجرا قرار دارند.
سرپرست شرکت گازاستان گلستان درادامه گفت:انشاء ا... تا پایان دولت دوازدهم تمامی روستاهایی که قابلیت گازرسانی را دارند از نعمت گازطبیعی بهره مند خواهند شد و درهمین رابطه درحال حاضر عملیات گازرسانی به 16 روستا دردست اجرا بوده و روستاهایی که شرایط لازم در دارند درمرحله بررسی و طراحی قرار دارند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .