عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست سرپرست گاز گلستان و فرماندار شهرستان گمیشان

به منظور تقویت بخشهای صنعتی و تولیدی برگزار شد:

نشست سرپرست گاز گلستان و فرماندار شهرستان گمیشان

 مهندس طالبی سرپرست شرکت گاز استان گلستان بهمراه رئیس برنامه ریزی و رئیس اداره گاز با حضور در فرمانداری شهرستان گمیشان با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی، در این دیدار که با هدف بررسی روند توسعه شبکه گاز درشهرستان و کمک به وصول مطالبات معوق شرکت گاز برگزار شد سرپرست شرکت گاز استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته وحدت، از مساعدت و حمایتهای فرماندار گمیشان تشکر نموده و با بیان گزارشی از وضعیت گازرسانی گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان مذکور تمامی روستاها گازرسانی شد و در این خصوص به عنوان شهرستان سبز مفتخر می باشند.

وی در خصوص روند گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی گفت: به منظور تقویت بخشهای صنعتی و تولیدی ، تلاش داریم تا هرچه سریعتر این واحدها را از نعمت گاز طبیعی بهره مند نموده تا زمینه های رشد و توسعهمنطقه فراهم شود.

 مهندس طالبی در ادامهخواستار همراهی در زمینه کمک بهوصول مطالبات معوق شرکت شد و بر اهمیت دریافت این مطالبات و نقش موثر آن در توسعه گازرسانی در استان تاکید کرد.

 شایان ذکر است ادامه نیز فرماندار گمیشان نیزضمن خوش آمدگویی و گرامیداشت هفته وحدت،از خدمات شرکت گاز در زمینه توسعه گاز رسانی منطقه تشکر نموده و آمادگیخود را جهت همکاری با شرکت گاز اعلام داشت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .