عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبادل نظر در خصوص وصول مطالبات مشترکین شرکت گاز استان گلستان

در دیدار سرپرست شرکت گاز استان گلستان و فرماندار بندرگز صورت پذیرفت:

تبادل نظر در خصوص وصول مطالبات مشترکین شرکت گاز استان گلستان

 با هدف تبادل نظر در خصوص نحوه وصول مطالبات مشترکین، احمدی فرماندار بندرگز با حضور در شرکت گاز استان گلستان با مهندس علی طالبی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، در این دیدار مهندس طالبی ضمن خوشآمدگویی، توضیحاتی را در زمینه خدمات رسانی در سطح شهرستان بندرگز و همچنین وضعیت مطالبات شرکت گاز و بدهی های معوق برخی از مشترکین بویژه در بخش صنعتی ارائه نموده و خواستار رسیدگی، مساعدت و همراهی فرمانداری شهرستان در وصول این مطالبات شدند.

وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری فرماندار بندرگز درخواست داشت تا هماهنگی های لازم جهت برگزاری نشستی با مدیران واحدهای صنعتی شهرستان که مبالغی را به این شرکت بدهکار می باشند برنامه ریزی نموده تا در خصوص چگونگی تسویه آن تبادل نظر شود.

سرپرست شرکت گاز استان گلستان افزود: در حال حاضر که در فصل سرد سال قرار داریم و اولویت مصرف گاز با بخش خانگی می باشد مشترکین واحدهای صنعتی پس از اعلام محدودیتها ملزم به استفاده از سوخت جایگزین هستند.

در این نشست همچنین حسین احمدی" فرمانداری بندرگز، نیز از خدمات شرکت گاز تشکر نموده و آمادگی خود را جهت همراهی با شرکت گاز و کمک به پیگیری و مرتفع شدن موارد مطرح شده اعلام نمود.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .