عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار اعضای جدید هیات رئیسه اتاق بازرگانی گرگان با نماینده ولی فقیه در استان


دیدار اعضای جدید هیات رئیسه اتاق بازرگانی گرگان با نماینده ولی فقیه در استان

 رئیس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای جدید هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان گرگان دیدار و گفتگو کردند

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در این دیدار حضرت آیت ا... نورمفیدی ضمن تبریک سال جدید و موفقیت های تیم مذاکره کننده کشور در مذاکرات لوزان سوییس گفت : امروز دنیا به قدرت ایران پی برده اند و فهمیده اند که از کنار قدرت ایران بسادگی نمی توانند بگذرند ، و به این نتیجه رسیده اند که باید با ایران توافق کنند .

 نماینده ولی فقیه در استان افزود : امروز دولتمردان موظفند این امیدی را که به سبب موفقیت های تیم مذاکره کننده هسته ای کشوردر مردم ایجاد شده با تدوین یک برنامه کلی و همه جانبه نگر و دسته بندی مسائل در حوزه های مختلف ، تداوم بخشند .

 امام جمعه شهرستان گرگان گفت : مسئولین استان می بایست با همراهی و همکاری نهادهای غیردولتی همچون اتاق بازرگانی اقدامات حساب شده ای را برای توسعه استان برنامه ریزی و اجرا نمایند .

 آیت ا... نورمفیدی ادامه داد : پروژه های مهم و تحول آفرینی همچون فولاد 2 میلیون تنی ، منطقه آزاد و راه آهن ایران به آسیای میانه و راه آهن گرگان-مشهد باید بسرعت پیگیری و به نتیجه برسند ، و تمامی این اتفاقات مرحله به مرحله به مردم گزارش شود .

 وی همچنین با اشاره به اهمیت تولید با کیفیت گفتند : باید به فکر کارهای ریشه ای باشیم و هرجا که دیدیم تولیدی دچار اشکال است با ریشه یابی مشکل در صدد رفع آن برآئیم که در اینصورت مردم نیز متوجه اقدامات و تلاش های ما خواهند شد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 793
  • کد خبر : 7831