عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید بر تسریع طرح های زهکشی اراضی اولویت دار شهرستان ترکمن

در دیدار فرماندار شهرستان ترکمن با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان شد؛

تاکید بر تسریع طرح های زهکشی اراضی اولویت دار شهرستان ترکمن

تاکید بر تسریع طرح های زهکشی اراضی اولویت دار شهرستان ترکمن

 در دیدار فرماندار شهرستان ترکمن با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان بر تسریع طرح های زهکشی اراضی اولویت دار شهرستان ترکمن تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل شرکت در این جلسه که با موضوع رفع کمبود آب شرب، دیواره سازی بخشی از زهکش اورکت حاجی و بهسازی چک سیجوال، برگزار شد اظهار کرد: در زمینه اراضی اولویت دار شهرستان ترکمن، محورهای مختلفی در حال انجام است که یکی از محورهای رودخانه قره سو است که موانعی دارد که باید برطرف و مستمر لایروبی شود.
مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: همچنین زهکش اورکت حاجی که از بندرترکمن عبور می کند وزهکش های فرعی در حال انجام کار است که متناسب با اعتبارات این اقدامات پیگیری می شود و در صورت تقویت اعتبارات کارها با سرعت پیش می رود. 
وی بیان کرد: تخصیص آب شرب از دریا، از جمله موضوعاتی که  قول آن در سفر معاون وزیر نیرو به گلستان در ماه اخیر داده شد که در صورت انجام تخصیص، سرمایه گذارانی هستند که از آب دریا استحصال می کنند و چه برای آبزی پروری و چه شیرین سازی وشرب قابل استفاده است.  
فرماندار شهرستان ترکمن نیز در این جلسه بر پیگیری تسریع در طرح های زهکشی اراضی اولویت دار این شهرستان، دیواره سازی کانال اورکت حاجی و بهسازی چک سیجوال تاکید کرد.
شیرنگی افزود: مجوز حفر یک حلقه چاه آب شرب، در کمبود آب شرب این شهرستان تاثیر بسزایی دارد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .