عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی گلستان در نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش استان


معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی گلستان در نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش استان

معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی گلستان در نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش استان

 معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گلستان گفت: این اداره‌کل در بیست‌ویکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان که به صورت مجازی درحال برگزاری است، به معرفی و آموزش ظرفیت‌های صنایع‌دستی استان می پردازد.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ستی گلستان، مریم حاجی‌ابراهیمی دوشنبه 17 آذرماه 99 با اعلام این خبر گفت: امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه هفته پژوهش به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه تولید و آموزش صنایع‌دستی استان گلستان تا ۲۰ آذرماه به‌صورت ۲۴ ساعته به درگاه اینترنتیhttp://sozandozi.grte.ir/ مراجعه کنند.
او خاطرنشان کرد: هفته پژوهش و فناوری فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز بر ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور است.
حاجی‌ابراهیمی اضافه کرد: با نظر به اهمیت پژوهش و تحقیق در حوزه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، شورای پژوهشی این اداره‌کل فعال است و گروه‌های علمی مختلفی همچون گردشگری و سرمایه‌گذاری، مطالعات تاریخی، باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، ابنیه و بافت‌های تاریخی، موزه‌ها واموال منقول فرهنگی تاریخی، گروه زبان‌شناسی وگویش و... دراین شورا براساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود فعالیت می‌کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه مجازی که با شرکت دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان گلستان در حال برگزاری است، به آدرس http://grte.ir/مراجعه کنند.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .