عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره منابع آب شهرستان علی آباد کتول برگزار شد


مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره منابع آب شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره منابع آب شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 مراسم تکریم ومعارفه سرپرست اداره منابع آب شهرستان علی آباد کتول با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای استان، معاون فرماندار شهرستان علی آباد کتول و بخشدار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل شرکت دراین جلسه، با توجه به در پیش بودن روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی اظهار کرد: یکی از بلایای طبیعی که در شهرستان علی آباد کتول مورد توجه است، سیلاب  به ویژه در دهنه زرین گل و محمدآباد است، که همواره باید به آن توجه شود. 
مهندس سید محسن حسینی در این جلسه با تشکر از زحمات چهار ساله مهندس جلالیان اظهار کرد: وی در این مدت منشا اثرات زیادی در این شهرستان بودند. 
وی تصریح کرد: مهندس سوخته سرایی نیز از جوانان علمی و پای کار در شرکت آب منطقه ای است و انتظار است همه تجربه خود را در این زمینه وارد کرده و با کمک همکاران خود در اداره منابع آب علی آباد به گونه ای مدیریت نمایند که ابتدا رضایت خداوند، سپس رضایت مردم و در نهایت رضایت فرمانداری و شرکت آب منطقه ای و وزارت نیرو جلب شود. 
مهندس حسینی افزود: در شهرستان علی آباد کتول طرح های بزرگی چون شبکه قره سو – زرین گل، ساختمان توانمند سازی بانوان در روستای قره بلاغ، ساختمان اداره منابع آب شهرستان علی آباد و.. در حال انجام است که انتظار این است پیگیری لازم را برای تسریع در اجرای این طرح ها داشته باشید. 
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در ادامه با اشاره به کلنگ زنی پروژه بزرگ مدرن کردن کانال ها و تاسیسات آبی سنتی در شهرستان علی آباد افزود: در این زمینه نیز لازم است ورود به کار داشته تا طرح با سرعت لازم اجرائی شود و همچنین در حفاظت از منابع آب و رودخانه ها و تاسیسات آبی که جزو وظایف شما است، دقت لازم را داشته باشید.  
معاون عمرانی فرماندار علی آباد کتول نیز در این جلسه با بیان اینکه اهداف شرکت آب منطقه ای در شهرستان، اهداف و طرح های سازندگی است، گفت: انتظاری که مردم از مسئولین دارند تلاش برای حل مشکلات و رفع آن است وما نیز از مهندس سوخته سرایی انتظار داریم بتوانند با تعامل و هم افزایی در جهت حل مشکلات منابع آبی شهرستان تلاش وافری داشته باشند. 
همچنین در این جلسه مهندس روح الله جلالیان گزارشی از عملکرد چهار ساله خود در سمت رییس اداره منابع آب شهرستان ارائه و مهندس محمد مهدی سوخته سرائی نیز به عنوان سرپرست جدید شهرستان برنامه های خود را برای این اداره عنوان کرد .
در پایان ضمن تقدیر از مهندس جلالیان حکم  مهندس سوخته سرایی  به عنوان سرپرست جدید اداره منابع آب شهرستان علی آباد کتول به وی ابلاغ شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .