عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت به صورت مجازی برگزار می شود


نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت به صورت مجازی برگزار می شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سال جاری در 3 گروه امتحانی و 14 رشته برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا اگر چه غالب نظام آموزشی را دستخوش آسیب جدی ساخت، اما با وجود این تهدید دست اندرکاران برگزاری آزمون را به اتخاذ فرصت های نو مانند شیوه های مجازی در برگزاری آزمون سوق داد و بر این اساس معاونت قرآن و عترت، تغییر فرآیند برگزاری آزمون را به سوی برگزاری اینترنتی در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سال جاری در 3 گروه امتحانی و 14 رشته برگزار می شود.

کشمیری با اشاره به اینکه آزمون به صورت اینترنتی در هفته اول اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، گفت: زمان ثبت نام از اول تا 20 دی ماه خواهد بود و تمامی امور مربوط به ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranede.ir انجام می شود.

وی افزود: به دلیل برگزاری آزمون به شیوه مجازی، در این دوره هزینه ثبت نام در آزمون برای هر یک از داوطلبان با کاهش 30 درصدی نسبت به سال گذشته، در هر یک از رشته های امتحانی مبلغ 5 هزار تومان است که به منظور تامین بخشی از هزینه های آزمون اختصاص خواهد یافت.

کشمیری گفت: ثبت نام در تمامی رشته های آزمون برای همه داوطلبان بدون محدودیت سنی آزاد است

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .