عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشترکین گرامی استان گلستان در مصرف گاز صرفه جویی کنند


مشترکین گرامی استان گلستان در مصرف گاز صرفه جویی کنند

 سرپرست شرکت گاز استان گلستان گفت: با توجه به شروع فصل زمستان و سرد شدن هوا، از مشترکین گرامی تقاضا می شود به منظور پایداری جریان گاز، در مصرف گاز نهایت صرفه جویی را بکنند.

به گزارش روابط عمومی، مهندس طالبی ضمن تشکر و قدردانی از حسن همراهی مشترکان گاز افزود: با عنایت به برودت و سرد شدن هوا و کاهش دما و همچنین بارش برف در مناطق کوهستانی، ازتمامی مصرف کنندگان خواهشمندیم، همچنان نهایت همکاری را در مدیریت مصرف گاز به عمل آورده تا در استمرار جریان گاز مشکلی پیش نیاید.

وی از مهمترین اقداماتی که می تواند در این زمینه کمک شایانی نماید را پوشیدن لباسهای گرم زمستانه ، تنظیم دمای محیط با پیچ تنظیم بخاری، کم کردن حداقل یک درجه از دمای محیط، نصب پرده های ضخیم و بلند، مسدود کردن روزنه های ورود هوای سرد با در نظر گرفتن هوای مورد نیاز برای سوخت وسایل گازسوز، تنظیم دمای اتاق درحد استاندارد بین ۱۸ تا ۲۱ سانتیگراد و خاموش کردن وسایل گرمایشی در هنگام خروج از منزل و محل کار عنوان نمود.

طالبی تصریح کرد: از موارد دیگری که در زمینه صرفه جویی مصرف گاز بسیار موثر است کم کردن درجه موتورخانه ها و آبگرمکن های مخزنی، تنظیم درجه حرارت ۵۰ درجه ای برای منازلی که از سیستم گرمایشی مرکزی استفاده می کنند، بستن شیر شوفاژ اطاق هایی که مورد استفاده قرارنمی گیرند و همچنین بسته نگهداشتن در اطاق های خالی و خاموش کردن بخاری موجود در آن است.

ایشان در ادامه از کلیه مدارس ،دانشگاهها ،بانکها و کلیه مراکز خدماتی تقاضا داشت در ایام تعطیل، وسایل گرمایشی ساختمان خود را خاموش نمایند، در غیر این صورت برابر دستورالعمل مدیریت بحران استان،گاز آنها قطع خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: مشترکین عزیز دقت داشته باشند گاز نعمت بزرگی است که در کنار فواید بی شمار آن، خطرات زیادی را نیز به همراه دارد، بنابراین در این رابطه دقت شود موارد ایمنی را هم در حین مصرف رعایت کرده و رفاه و آسایش را برای خود وافراد خانواده به ارمغان بیاورند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .