عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی وضعیت تاسیسات گازرسانی از محل رانش زمین در روستای ده چناشک مینودشت

در بازدید سرپرست گاز گلستان انجام شد؛

بررسی وضعیت تاسیسات گازرسانی از محل رانش زمین در روستای ده چناشک مینودشت

با هدف بازدید از وضعیت رانش زمین در مناطقی از شهرستان مینودشت، سرپرست شرکت گاز استان گلستان با حضور در منطقه مذکور، وضعیت مورد نظر را مورد بازدید قرار داد.
به گزارش روابط عمومی ،دراین بازدید  مهندس طالبی ضمن ارزیابی شرایط محل رانشی، رهنمودهایی را در خصوص انجام اقدامات اساسی و لازم در زمینه صیانت از تاسیسات گازرسانی واقدامات کارشناسی جهت پیشگیری ازخسارتها و  خطرات احتمالی ارائه نمودند.
در همین راستا طالبی گفت: براثر رانش زمین در منطقه کوهستانی شهرستان مینودشت ،حدفاصل مسیر دوزین به قلعه قافه  واقع در روستای ده چناشک  که ناشی از بارش باران وسست شدن خاک منطقه بود باعث تخریب و پارگی  مسیرهایی شد که  با توسعه رانش خطراتی را برای تاسیسات گازرسانی بهمراه دارد.
 وی افزود: مرکزامداد  منطقه  پس از اطلاع از وضعیت موجود، طی تماسی، گزارش حادثه را اعلام نموده که بلافاصله اقدامات اولیه جهت افزایش سطح  ایمنی  و نشت یابی خط صورت پذیرفت. 
مهندس طالبی اذعان داشت: در ادامه جهت هماهنگی های لازم موضوع به اطلاع  فرمانداری  رسانده شد تا با توجه به موقعیت زمین واحتمال ادامه دار بودن رانش فوق با همکاری و همیاری  سایر دستگاههای ذیربط  مشکل مورد نظر مرتفع شده  و جلوی اتفاقات بعدی  بویژه قطع گاز احتمالی گرفته شود   
ایشان با اشاره به اینکه خوشبختانه در این وضعیت  به تاسیسات گاز خسارتی وارد نشده تصریح کرد:در همین رابطه به منظور جهت پشتیبانی، نیروهای امدادی بصورت مستمر در منطقه حاضر می شوند  و   منطقه را بررسی و رصد می کنند.
سرپرست شرکت گازاستان گلستان در ادامه از مساعدت فرماندار و سایر مسئولین گرامی، قدردانی کرد و فراهم نمودن آرامش  و امنیت مردم را اقدامی با ارزش و افتخاری بزرگ برای خود و سایر همکاران دانست.


 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .