عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملکرد صنعت برق گلستان در دولت تدبیر و امید


عملکرد صنعت برق گلستان در دولت تدبیر و امید

عملکرد صنعت برق گلستان در دولت تدبیر و امید
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: مشترکان صنعت برق استان طی ۷ سال اخیر با افزایش ۳۱ درصدی از ۵۸۰ هزار مشترک به ۷۶۲ هزار مشترک رسیده است. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان؛ علی اکبر نصیری اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و باتوجه به مشکلات اقتصادی کشورمان و با وجود تحریم ها، خدمت رسانی به مردم توقف نگردیده بلکه رشد چشمگیری داشته است.
وی اضافه کرد: رشد خدمت رسانی صنعت برق به گلستانی طوری بوده که طول شبکه فشار ضعیف در سال ۹۲ برابر ۶۶۸۲ کیلومتر بوده که با حمایت دولتمردان تدبیر و امید و با رشد ۱۸ درصدی به ۷۸۵۵ کیلومتر رسیده که این مهم با صرف هزینه ۸۸۱ میلیارد ریال تحقق یافته و همچنین در بحث خطوط ۲۰ کیلوولت ،در سال ۹۲ برابر ۶۸۷۰ کیلومتر بوده که در دولت تدبیر و امید با ۲۰ درصد رشد، خطوط ۲۰ کیلوولت استان برابر ۸۲۷۰ کیلومتر شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: تعداد ترانس های نصب شده درسال ۹۲ در سطح استان برابر ۱۳۳۶۴ دستگاه بوده که با همت همکاران شرکت توزیع نیروی برق گلستان و با حمایت دولتمردان تدبیر و امید و با تخصیص ۱۱۶۵ میلیارد ریال به ۱۸۹۲۰ دستگاه افزایش پیدا کرده که این افزایش رشد ۴۲ درصدی را در این بخش در بر داشته است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت توزیع نیروی برق گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .