عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس اداره گاز شهرستان گنبد از گاز رسانی به 110 روستای شهرستان تا کنون خبر داد


رئیس اداره گاز شهرستان گنبد از گاز رسانی به 110 روستای شهرستان تا کنون خبر داد

رئیس اداره گاز شهرستان گنبد از گاز رسانی به 110 روستای شهرستان تا کنون خبر داد

 محمد حسین منتظری در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان گفت: ازمجموع 160 روستای شهرستان گنبد کاووس تاکنون به تعداد 110 روستای شهرستان گازرسانی شد.

رییس اداره گاز شهرستان گنبد افزود: از بین 50 روستای فاقد گاز شهرستان گنبد بجز 2 روستا که جمعیتی کمتر از 20 خانوار دارند بقیه روستاها مشمول طرح های گازرسانی می شوند که انشاء ا... برابر اولویت اجرا خواهند شد .

 این مقام مسئول تصریح کرد: درحال حاضرعملیات گازرسانی به 6 روستای گنبد در دست اجرا می باشد ضمن اینکه اقدامات مطالعاتی برای گازرسانی به 16 روستای دیگراین شهرستان نیز آغاز شده است.

 وی اظهارداشت:همه اعتبارات مورد نیاز برای گازرسانی به این روستاها تامین شده است و در این باره هیچ گونه مشکل مالی واعتباری وجود ندارد.

 منتظری درادامه ضمن تقدیرازهمکاری بسیارخوب مسئولین استان وشهرستان ، درخواست داشت تا همچنان نهایت همکاری را با این شرکت در زمینه رفع موانع اداری موجود و اخذ مجوزهای لازم و آزاد سازی مسیرعبورلوله گاز یاری رسانند تا انشاء وقفه ای درروند اجرای پروژه های گازرسانی بوجود نیاید.

 رئیس اداره گاز گنبد درخاتمه از همه مشترکین عزیزشهرستان تقاضا نمود نسبت به واریز به موقع صورتحساب گاز بهای خود اقدام نمایند تا خللی در استمرار جریان گاز و همچنین توسعه گازرسانی بوجود نیاید.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .