عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرایی شدن گازرسانی به تمامی روستاهای دارای مجوز گلستان تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبرداد:

اجرایی شدن گازرسانی به تمامی روستاهای دارای مجوز گلستان تا پایان امسال

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبرداد: گازرسانی به تمامی روستاهای استان که شرایط لازم را دارند تا پایان امسال اجرایی می شود.

به گزارش  روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، علی طالبی در این خصوص اظهارداشت: عملیات گازرسانی به تمامی روستاهای استان که مجوز قانونی آنها گرفته شده و از شرایط کافی برخوردار باشند تا پایان سال 1400 روند اجرایی آنها آغاز خواهند شد.
وی با بیان  اینکه از 999 روستای استان گلستان 902 روستا گاز دارند افزود: برای سال 1400 افتتاح 17 روستا هدفگذاری شده که درحال حاضر این تعداد روستا  درمرحله اجرا قرار دارند و تلاش داریم برابر برنامه در موعد تعیین شده به بهره برداری برسند.
وی افزود: 33 روستا نیز در مرحله طراحی بوده که در سال جاری به مرحله اجرایی خواهند رسید و با این امر تمامی روستاهای قابل گاز رسانی در برنامه اجرایی قرار می گیرند.
وی افزود : 47 روستای باقیمانده شامل 15 روستای درحریم خط انتقال لوله اصلی گاز و یا در طرح کوچ، 16 روستا زیر 20 خانوار و 16 روستا دارای هزینه سرانه خانوار بیش از سقف تعیین شده  و ابلاغی وزیر نفت می باشند که با توجه به شرایط فعلی، امکان گازرسانی برای این دسته از روستاها  فراهم نمی باشد و امیدواریم در آینده با تغییر شرایط هزینه فنی و سقف سرانه خانوار، این امکان برای روستاهای مذکور فراهم شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ادامه داد: در حال حاضر 100 درصد خانوار شهری و 98 درصد خانوار روستایی استان از گاز طبیعی برخوردارند.  

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .