عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گازرسانی به ۳ روستای کوهستانی گرگان با حدود 70 درصد پیشرفت در حال انجام است


گازرسانی به ۳ روستای کوهستانی گرگان با حدود 70 درصد پیشرفت در حال انجام است

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: عملیات گازرسانی به 3 روستای کوهستانی شهرستان گرگان شامل روستاهای چهارباغ، شاهکوه علیا و شاهکوه سفلی با حدود 70 درصد پیشرفت در حال انجام است. 

به گزارش روابط عمومی، علی طالبی درحاشیه بازدید از روند اجرایی گازرسانی به 3 روستای مرکز استان در این خصوص گفت: گاز رسانی به 3 روستای باقی مانده مرکزاستان درمجموع با 54 کیلومتر شبکه گاز، درحال اجرا است.
وی افزود: برای این پروژه ها، در مجموع بالغ بر 84 میلیاردریال اعتبار کالایی و اجرایی در نظر گرفته شده است که تاکنون نزدیک به 65 درصد آن جذب شده است.
طالبی اظهار داشت: برای روستای شاهکوه سفلی و چهار باغ شبکه داخلی به اتمام رسیده است ، ضمن اینکه تعداد 330انشعاب برای روستای شاهکوه سفلی و 430 انشعاب نیز برای روستای چهارباغ جانمایی شده که در روزهای آینده نصب انشعاب این دو روستا انجام خواهد شد.
 وی با بیان اینکه اجرای شبکه داخلی روستای شاهکوه علیا نیز درشرف برنامه ریزی بوده و در ماه آتی اجرا خواهد شد افزود:درمجموع ازکل پیمان گازرسانی به 3 روستای کوهستانی گرگان 2 کیلومتر لوله گذاری 6 اینچ و 3 کیلومترشبکه پلی اتیلن باقی مانده است.
طالبی ادامه داد: در این پروژه 4 ایستگاه شامل 3 ایستگاه تقلیل فشار و یک ایستگاه اندازه گیری برنامه ریزی شده بود که در حال حاضر عملیات ساختمانی ایستگاه اندازه گیری و ایستگاه TBS شاهکوه سفلی پایان یافته و ایستگاه TBS روستاهای شاهکوه علیا و چهار باغ نیز در حال اجراست.
مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان تصریح کرد. تلاش داریم تا این پروژه ها را تا هفته دولت دولت به اتمام برسانیم که در این رابطه مرکز استان نیز به شهرستان سبز در زمینه گازرسانی به روستاها مفتخر شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .