عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب امسال اعلام شد


عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب امسال اعلام شد

عناوین هفته صرفه جویی در مصرف آب امسال اعلام شد

 دستورالعمل اجرایی هفته صرفه‌جویی در مصرف آب ( 7-1 تیرماه ) 1400 در راستای مدیریت مصرف بهینه و مقابله با تنش آبی در فصل گرم سال اعلام شد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان ، امسال با توجه به کاهش بارندگیها، گرمای زودرس و نیز کاهش منابع تامین آب، تابستان سختی پیش رو داریم که برای گذر از تنش آبی در پیک مصرف، نیازمند چاره اندیشیهای اساسی و همکاری تمام مردم عزیز هستیم.
مدیریت مصرف آب، برق و خانواده با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت خانواده‌ها در مدیریت مصرف و افزایش نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف عنوان اولین روز هفته است.
چهارشنبه دومین روز این هفته را به نام مدیریت مصرف آب و برق، افکار عمومی و رسانه با هدف استفاده گسترده‌تر از ظرفیت وسایل ارتباط جمعی و شبکه‌های اجتماعی نامگذاری شده است.
سومین روز هفته صرفه‌جویی تحت عنوان مدیریت مصرف آب و برق، صنعت، سازمان‌های عمومی و موسسات خصوصی نامگذاری شده است.
عنوان چهارمین روز این هفته، مدیریت مصرف آب و برق و آموزه‌های دینی است.
پنجمین روز هفته صرفه‌جویی نیز با نام مدیریت مصرف آب و برق، خدمات شهری و روستایی و جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین اعلام شده است.
مدیریت مصرف آب و برق غذا، منابع طبیعی و حفظ محیط زیست عنوان ششمین روز این هفته با هدف تشریح نقش آب و انرژی در امنیت غذایی است.
هفتمین و آخرین روز هفته صرفه‌جویی نیز به نام مدیریت مصرف آب و برق، اقتصاد و حقوق شهروندی با اهدافی همچون لزوم رعایت قانون از سوی همه و اطلاع‌رسانی در خصوص انواع جرایم و تخلفات و تدوین راهکارهای رفع موانع حقوقی و قانونی در اجرای طرح‌ها نامگذاری شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .