عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صرفه جویی در مصرف آب امری ضروری است

در آستانه عید سعید قربان :

صرفه جویی در مصرف آب امری ضروری است

معاون بهره برداری و توسعه آب  شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ضمن تبریک عید سعید قربان گفت : در آستانه عید قربان مشترکین گلستانی با صرفه جویی در مصرف آب شرب ما را در ارائه خدمات مطلوب یاری نمایند.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ،  مهندس احمدی نصرآبادی  در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت گفت :با توجه به وقوع خشکسالی شدید و کاهش چشمگیر ذخایر آبی استان و افزایش مصرف با توجه به رعایت مسائل بهداشتی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا و همزمان شدن با عید سعید قربان از مشترکین محترم تقاضا می شود راهکارهای صحیح مصرف را رعایت نمایند.
وی اظهار داشت : همه ساله همزمان با عید سعید قربان به دلیل افزایش مصارف آب شرب، شبکه توزیع آب در استان دچار مشکل می شود و با توجه به شرایط اقلیمی اشاره شده ،امسال مردم عزیز استان به جهت جلوگیری از بروز اختلال ر آبرسانی شهرها و روستاها توجه بیشتری نسبت به کنترل مصارف بعمل آورند.
نصرآبادی  در پایان با بیان اینکه مدیریت مصرف بهینه  آب یک الزام جدی و ضرورت همگانی است از همه مردم استان که همواره این شرکت را در راستای خدمات رسانی مطلوب یاری نمودند تقدیر و تشکر کرد .
                                                                                                  
 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .