عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تلویزیون اینترنتی سازمان های مردم نهاد کشور در گلستان راه اندازی شد


تلویزیون اینترنتی سازمان های مردم نهاد کشور در گلستان راه اندازی شد

 تلویزیون اینترنتی سازمان های مردم نهاد کشور توسط یکی از موسسات مردم نهاد در استان گلستان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان ، مهدی فندرسکی دبیر موسسه مردم نهاد ارمغان هنر هیرکان و موسس تلویزیون اینترنتی «تی وی هیرکان» اظهار کرد: تلویزیون اینترنتی سمن های کشور از دل مردم شکل گرفته است و در موضوعات آموزشی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، گردشگری، کسب و کارها و توسعه اقتصادی، کار آفرینی و دوره های توانمند سازی، بهداشت و سلامت و ... تولید محتوا (ویدیوئی و صوتی) وهمچنین پخش برنامه های زنده ، آرشیو و ... فعالیت میکند.
وی با بیان اینکه در این رسانه محدودیت مطرح نیست گفت: با توجه به افزایش عضویت کاربران در فضای مجازی و افزایش آسیبهای ناشی از عدم آگاهی در این فضا تلویزیون اینترنتی هیرکان با هدف کمک به افزایش سواد رسانه ای در جامعه و خدمات دهی رسانه ای با کیفیت ایجاد شد.
فندرسکی بیان کرد: «تی وی هیرکان» برای اولین بار در کشور به دنبال ایجاد بستر جهت شناسایی و معرفی افراد توانمند بوده و تمام افراد در هر سن و موقعیت اجتماعی که قرار دارند میتوانند در این تلویزیون خودشان را به جامعه معرفی کنند.
موسس «تی وی هیرکان» ادامه داد: این رسانه برای تمام سازمانهای مردم نهاد کشور شکل گرفته و تمامی سازمانهای مردم نهاد میتوانند در آن طبق دستورالعمل اجرایی که بزودی اعلام میشود تولید محتوا و اجرای برنامه داشته باشند و تمام فعالیتهای مردمی خود را در بستر رسانه ی اینترنتی هیرکان انتشار دهند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .