عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعالیت ۹۰ هزار نیروی داوطلب در هلال احمر گلستان ارزشمند است

حضرت آیت الله نورمفیدی :

فعالیت ۹۰ هزار نیروی داوطلب در هلال احمر گلستان ارزشمند است

فعالیت ۹۰ هزار نیروی داوطلب در هلال احمر گلستان ارزشمند است

حضرت آیت الله نورمفیدی در آئین تجلیل خادمین نوروزی ۹۴ جمعیت هلال احمر استان گلستان و در جمع بزرگ جوانان امدادگران و نجاتگران گفت: تبریک میگویم به شما هلال احمری ها به خاطر این راهی که انتخاب کرده اید، چرا که در دین و آیین ما نیز آمده که امیرمؤمنان فرمود: ارزش انسان ها به کارهای زیبا و خوبی است که انجام می دهند.

ایشان در ادامه افزود: ارزش انسان به این است که ببینیم خواسته های دیگران چیست؟ کسانی هستند در این دنیا که تمام دغدغه هایشان مطاع بی ارزش این دنیاست؛ اما برخی از خودخواهی و خودپرستی و از قفس خواستن همه چیز برای خود خارج میشوند و تمام عمر خود را وقف خدمت میکنند. شما از این بابت قدر لباس خدمت را بدانید.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان خاطر نشان کرد: شما در مسیر خدمت به همنوعان و محرومان و نیازمندان، بالاترین نعمت یعنی وقت و فرصت خود را صرف میکنید؛ آن هم در مواقع حساس و زمانی که مردم نیازدارند. این امر بسیار ارزشمند است و مطمئنا موجبات خیر و برکت در زندگانی شما خواهد شد.

آیت الله نورمفیدی ضمن تمجید ازعملکرد افتخارآفرین مجموعه زحمت کشان جمعیت هلال احمر در استان تصریح کرد: 10هزار نیروی داوطلب و جوان در استان که اعلام آمادگی کرده اند تا به مردم در مواقع حساس، بدون هیچ گونه چشم داشت و انتظار خدمت کنند؛ نشان از روح بلند و معنوی گرا دارد.

ایشان در ادامه ضمن اشاره به حضورجوانان و نجاتگران در پست های نوروزی اذعان داشت: این حضور شما نشان میدهد که خواسته شما مادی نیست. بلکه امور بزرگی به نام خدمت و نوع دوستی هم جزء خواسته های شما قرار دارد و این امتیازی است که توأمان عنایت و رضای پروردگار سبحان را بهمراه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان در پایان گفت: در برخی از روایات آمده که خداوند در زمین کارگزارانی دارد از سوی حضرت باری تعالی برای خدمت به مردم برانگیخته میشوند؛ این بالاترین سعادتی است که نصیب شما شده است. اندیشه انسان باید به گونه ای باشد که جز خود و خدای خود؛ به دیگران نیز توجه کند تا خدای متعال زندگی را با برکت قرار دهد.

فعالیت ۹۰ هزار نیروی داوطلب در هلال احمر گلستان ارزشمند است

 

فعالیت ۹۰ هزار نیروی داوطلب در هلال احمر گلستان ارزشمند است

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .