عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یک هزار کیلومتر از راههای گلستان خط کشی شد

از ابتدای سال تاکنون :

یک هزار کیلومتر از راههای گلستان خط کشی شد

یک هزار کیلومتر از راههای گلستان خط کشی شد

  رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: طی ۸ ماه گذشته سال جاری ،خط کشی یکهزار کیلومتر از راههای شریانی، پرتردد و کوهستانی استان با هزینه ای بالغ 70میلیارد ریال انجام شد. 

سلیم اصغری روز سه شنبه در مصاحبه با پایگاه خبری اداره کل افزود: این خط کشی ها با استفاده از امکانات و اکیپ های امانی اداره کل و برای افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور کاربران جاده ای صورت گرفت.

وی اهمیت استفاده از محصولات جدید شرکت های تولید کننده رنگ های ترافیکی را در خط کشی جاده ها و جلوگیری از تصادفات جاده ای بویژه در شب، بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: طبق دستورالعمل های سازمانی؛ رنگ زرد و سفید رنگ های ترافیکی هستند که در خط کشی طولی جاده ها به کار می رود.

اصغری ادامه داد: به دلیل بهره مندی از به روز ترین محصولات و تجارب دنیا در تولید رنگ های ترافیکی،کارشناسان این اداره در نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین که هفته پیش در تهران برگزار شد،حضور یافتند.

وی اظهار کرد: برنامه خط کشی محورهای استان این است که تا پایان سال ۱۴۰۰ رقم متراژ خط کشی ها به ۱۵۰۰ کیلومتر برسد که برای رسیدن به این هدف، 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

استان گلستان بیش از ۵۲۰۰ کیلومتر انواع راه روستایی،اصلی،فرعی و بزرگراهی دارد که راههای شریانی،پرتردد و کوهستانی آن حدود 2600 کیلومتر می باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .