عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شستشوی 17کیلومترخط انتقال و شبکه توزیع در 9ماه

در راستای حفظ کیفیت آب شرب مصرفی شهر کلاله صورت گرفت :

شستشوی 17کیلومترخط انتقال و شبکه توزیع در 9ماه

 سرپرست امور آب  و فاضلاب کلاله  از شستشوی 17کیلومتر از خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب این شهرستان در 9ماهه سال 1400 خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان،مهندس  ابوالفضل قنبری در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت افزود: این اقدام به منظور حفظ کیفیت آب مصرفی مشترکین و ارائه خدمات پایدار و مطلوب آبرسانی انجام شده است.
سرپرست امور آب و فاضلاب کلاله یادآور شد: 97092 مورد آزمون کلرسنجی، 1795 مورد آزمون میکروبی مخازن ،شبکه توزیع و منابع تامین با هدف بهبود و حفظ شاخص های کیفی آب شرب و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مشترکین از دیگر اقدامات در مدت مذکور بوده است.
 وی اظهار داشت: تعویض 456 فقره کنتور خراب و فرسوده، اجرای بیش از 4کیلومتر اصلاح شبکه  ، اجرای بیش از 2کیلومتر  توسعه شبکه و اجرای  بیش از 5کیلومتر توسعه خط انتقال از دیگر فعالیت های این امور در مدت مذکور بوده است .
 قنبری در پایان افزود : بهسازی و بازسازی 6حلقه چاه آب شرب ،  706مورد رفع حوادث و اتفاقات  انشعابات ، شبکه توزیع و خط انتقال ، 867 مورد واگذاری انشعاب ، اصلاح و بازسازی 13فقره انشعاب و مرئی سازی 10دستگاه شیر فلکه های شبکه توزیع از دیگر فعالیت های صورت گرفته در مدت مذکور بوده است .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .